Halmstad writing

Jo alltså det var ju nollepub igår, och jag lyckas bli ganska dragen. Gick dock hem redan vid 12 för idag har vi upprop, och det känns inte så kul att vara spyfärdig just där kanske. I vilket fall som helts så har jag ångest idag, och jag vet inte riktigt varför! Jag vet att jag inte sagt något dumt eller liknande, tror min ångest kanske ligger i att jag dansa med en kille och och blev tillsagd (alla blir tillsagda om dom dansar, till och med pratar med en av motsatt kön under nollningen). Jag hoppas bara inte att min straffmästare såg det eller får reda på detta för då får jag straff och hon berätta/skriker ut det till alla i hela klassen så man ska skämmas lite. Fan alltså på finsittningen på lördag då vi blir officiellt blir ettor kommer folk knulla som kaniner. Nu ska jag jobba på att få bort min ångest. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0