Örebro lättar på sitt huvud.

Eller njaaa. Snarare en betongkeps på mig ikväll. Klockan är bara barnet och jag vill sova så gärna. Men tänkte va lite social ikväll.

Då ska vi se, vad händer? Jo, nollningen är i full gång och vi har helt underbara nollor, dom är skitsnälla och bra! Ikväll har vi alla tre färger, röd, grön blå haft fest tillsammans. Festen hade ett tema, vilker var pirat. Alla kom utklädda, vi drack rom och hade trevligt. På alla våra fester delar vi ut gratis kondomer. Ikäll hade några nollekillar tävling om vem som kunde trä på en kondom snabbat med munnen på ett svärd och vem som kunde göra den djupaste deepthrotaen. Vi har bra nollor vi. Bra och snuskiga.

Och jag måsta lätta mitt hjärta. Jag har sånna skavsår på innansidan av mina lår, det gör så ont. Har gått runt ikväll som om jag hade skitit ner mig. Visst är det synd om mig?

Men nä, jag är full och det märks säkert så nu ska ja sova. Bara en efterlysning, var håller Lund och uppsala hus?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Uppsala

Nu har jag kommit och är här för att stanna!

2010-09-10 @ 00:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0