halmstad writing

Jo alltså, det var kanske ett tagsen nu men det är inte så mycket som har hänt sen sist faktiskt. Skulle kunna nämna min plan som jag håller på att spika ihop med en vän här. Kommer ni ihåg killen som jag sist nämnde, han jag skickade mina överdrivit grova fyllesms till? Jo han håller jag på att sikta in mig på nu, han kommer bara vara kvar här tills jul så alltså letar han inte efter något. PERFEKT! Han har en kuk och jag en kåt fitta. Det är jättesmidigt för han borde jag enkelt kunna utnyttja utan en massa trams och känslor. Skon klämmer dock i om han fortfarande har känslor för sitt x och om jag faktiskt vill att han ska sätta på mig. Vi kanske ses på onsdag annars lördag kanske. Jag får se hur full jag blir och vad jag bestämmer mig för. BTW, vart fan är lund?! Och örebro? Och uppsala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0